Helgen

fredag: lucia firande i skolan. på eftermiddagen var jag hemma hos magda och vi fikade och sen åkte vi tillbaka till skolan och träffade hanna och julia, det var typ helt mörkt i vissa korridorer så där sprang vi haha- sämst humor! Sen cyklade vi hem till hanna och kollade på one tree hill och tillbaka till vintergatan :) Sen åkte jag och magda hem till magda igen och grillade hamburgare. sen kollade vi på idol och sen bäddade jag extrasängen och sov över där.

lördag: vaknade hos magda. åt fukost och kollade lite på tv. sen satt vi vid datorn. sen cyklade vi hem hit till mamma och bakade snickerskakor, åt dom och sen cyklade hon hem. nu sitter jag här och ikväll ska jag träffa tjejerna ikväll. Nu måste jag iaf städa mitt rum.

söndag: först match hemma. sen är det inga andra planer ännu men det kommer väl. på kvällen ska jag till pappa. 

jag har inte varit alls avtiv på att blogga denna veckan för att jag inte ha orkat med det.
PUSSAR
♥♥

snickerskakor


fett bra låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0