ikea, gothia

Idag har jag alice och pappa varit på ikea och kollat på soffor. sen åkte vi och handlade på maxi och då ringde hanna och frågade om jag ville äta pizza med henne, sara och magda. så jag gick till le chef och sen gick vi hem till sara och åt. nu sitter dom och kollar på sunes sommar medans jag skriver ett inlägg till er, heh. och en positiv sak är att snart åker vi på gothia och vi får hoppas på att det går bättre än förra året. okej förra året var inte så dåligt för vi kunda faktiskt ha vunnit eftersom vi spelade lika mot dom som kom 1:a - kul information i know! :) aja nu ska jag gå och göra dom andra sällskap. pussen ♥  



Kommentarer
Postat av: Motorcykel...tjejen

Tack!

Du har en fin blogg du oxå!



Fina bilder!

Man längtar bara till sommaren när man ser så fina bilder! =)



Hur är det med dig då?

Haft en bra jul?

Kramar

2009-12-29 @ 08:51:55
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0