dagen, fina vänner, lanzarote

Hejsan, dagen började som vanligt med skola, och snart kommer podb:n. (haha enlikt madelene kommer en viss negativ punkt bli ganska stor på papprerna - mobilen, men jag använder den inte ens den ligger bara uppe på bänken och så tror dom att jag använder den!) aja, efter skolan cyklade jag lina hanna och julia hem till lina och kollade på film och fikade! hah, för er som kanske börjat undra vad det är för film som jag och lina alltid kollar på så är det mysteriet på greveholm,! (som jag aldrig har sett förut) sen så cyklade julia och hanna hem och då gjorde jag och lina inte så mycket. Sen cyklade jag hem och åt fisksoppa som faktiskt var god. Sen frågade jag också mamma om vi skulle åka på  fredag och hon sa att det förmodligen blir så! :D Nu tänker jag sitta här och göra nästan ingenting, sen ska jag duscha! uppdaterar sen. puss ♥
mycket text från en kul dag!

             jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag VILL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0