Lördagsmys

Idag har jag spelat match mot hovshaga (dom toppade) och vi vann med 3-2 och vi kan nästan slå vad om att dom är as arga nu (a). Aja efter matchen åkte jag hem och åt sen cyklade jag hem till tilda. Vi cyklade ner till maxi för att möta hanna s och hanna g, jag köpte fars dag pressent, det fick bli lottor och deoderant hehe! Sen cyklade vi hem till sara och kollade på film. Nu är jag hemma för att min moster  och hennes man kommer hit snart. Sen ska jag möta upp hanna, hanna, sara & tilda igen. Vi ska bada och kolla på film, och jag ska sova där! ♥

jag lägger nog in ett snabbt inlägg under kvällen, puss


inte så nya men man kan gilla dom ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0