Söndag med magda


ni får en gammal bild från en härlig dag!

Nu sitter jag hemma hos magda och kollar på one tree hill. Idag har vi varit på ikea en stund, jag köpte inte så mycket men det  var ändå sånt som behövdes! Sen efter så hängde magda med mig hem och vi "byggde" ihop alla sakerna och satte dom på plats. Nu är vi hemma hos magda och gör fint på hennes ny tapetserade rum- like it! Ikväll ska jag till mamma och på fredag åker vi, hihi jag är glad! men nu ska jag inte skriva så mycket mer för det finns annat att göra, pussochkram!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

en härlig bild också****

2009-11-16 @ 20:22:12
Postat av: magda

gammal bild från en härlig dag, håller med dig -

jag saknar sommaren och allt vi gjorde tillsammans då som fan just nu! <3

2009-12-30 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0