14/10 09

hejj, idag var det en annorlunda skoldag kan man säga. Den började som vanligt men varje onsdag har vi 1 och enhalv timmes hålitmme. Så då cyklade jag, magda, julia och hanna s ner på stan och åt pizza, mums. och efter det så cyklade vi till kunghög en jätteliten stund och sen kom vi lagom tillbaka till våran lektion. Efter skolan mötte jag ida, vi cyklade hem till mig och sen skulle vi ut i stallet (eftersom min ena häst är såld). Nu har hon gått hem så jag har precis ätit och nu ska jag hoppa in i duschen. Imon är det innebandyträning som gäller(y' men jag uppdaterar förhoppnignsvis innan det eller efter, kanske både och :) Ha en mysig kväll, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0