5/10 09

Nu är jag värkligen jättetrött! jag orkar inte göra någonting, känner bara för att gå och lägga mig nu men då kommer jag väl vakna ...humm typ sådär klockan 4 inatt?
iallafall idag har jag varit på "stan" men magda, skulle hämta mitt id kort som ser förjävligt ut. sen cyklade vi hem till mig och bakade scones, åt dom och kollade på gossipgirl :) sen gick hon hem för ca en timme sen och då kände jag att jag var tvungen att läsa (bänkbok) lite för att vi ska redovisa en bok för våran lärare/klassen sen och jag hade inte ens läst hälften så jag läste på och nu har jag ca 1/3 kvar sen orkade jag inte mer. Nu orkar jag inte skriva mer heller, hejdå!<3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0