dags för fredagsmys

Hej, idag har jag varit i skolan (som vanligt). men snart så ska jag och lina vara ''barnvakter" och då ska vi åka skridskor, haha ni kan skratta hur mycket ni vill men så är det! (hoppas att lina kan åka för jag in ingen sjärna på det) Ikväll händer väl inte så mycket? Det finns inte så mycket att skriva mer än att idag tog vi ju grupp kortet och det gick bra! sen har jag en sak att säga till dom som var med på kortet att dom lapparna vi skrev namnen på skulle vi ta med hem för att våra föräldrar ska skriva på, och jag har räddat oss, jag väntade på alice när hon skulle ta kortet med sina vänner och då kom han fram och gav mig dom lapparna och nu så ska jag ge dom till er! Nu ska jag äta Mûsli. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0