Fredag

Hejj, idag och igår har jag varit dålig på att uppdatera men jag skriver så ofta jag kan :) Idag har jag och magda vait lite nere på "stan" och köpt lite småsaker, godis blandannat. Sen cyklade vi hem och gjorde typ ingenting och sen skulle magda på fotbolls avslutning så när hon hade gått så ringde mamma och frågade om jag ville hänga med och bada med mina småbröder, det gjorde jag och nu sitter jag här med magda igen! vi kollar på idol och äter massa gott. Imon är det innebandymatch mot lessebo och det kommer bli mycket svårt att ta hem den segern, skojjjjaaaa´. Sen på kvällen så blir det nog pizza och film med tjejerna (L' Men jag ska lova mig själv att uppdatera innan det! Och för er som undrade vad jag gjorde igår så var dagen ganska tråkig, jag kom hem och somnade i soffan efter det var det träning och sen hade jag ca 500 glosor att plugga in i min blonda hjärna. hiihhi. Nu: TV:n
Love ya



bilder sen midsommarafton med sara!§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0