gästblogg.

chacha agnes blogg.
efter som det
bara är magda som har gästbloggat här
så tänkta jag att jag också skulle göra det.
det är jag som är agnes syster alice.
det är bara 11 och och halv månad mellan mig och agnes.
så vi prata nästan om allt.
agnes har massa olika sider.
jag känner till alla.
vissa dagar kan hon vara
den perfekta lillasystern
och ibland kan hon vara den personen
som man önska inte fanns.
men man älska henne iaf. 
hah, agnes ligger i sängen just nu och har skit ont i magen.
och nu ska hon sova och jag ska starta en film.
så hoppas ni få en riktigt bra kväll och sov gott!/alice








tre bilder får ni också. den första är på mig och agnes.
den andra är en jätte gammal bild på mig.
och den tredje är inte heller så ny.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0