hemma nu!

Nu är jag hemma från en seg dag i skolan. Ikväll är det träning som gäller och ett stort plus är att den är flyttad så från och med nu så är den inte så sen så man slipper att komma hem helt slutkört och bara slänga sig i sägen, sova och sen  packa upp en illaluktande och fuktig väska dagen efter, för nej nu så är den flyttad en timme tidigare och man kan komma hem, äta lite och packa upp väskan, sen kan man göra vad man känner för! och ett till plus är att dom serverade ätbar mat i skolan idag (y'. men nu ska jag nog fortsätta att läsa min sega bok som ska vara utläst tills på torsdag och jag kommer nog inte att hinna de men jag får väl iaf försöka sen kan väl läraren inte säga något eller?.  vi hörs kanske ikväll/senare. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0