onsdag

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Sen cyklade jag hem och då blev jag helt plötsligt barnvakt, aja min bror var sjuk så jag var ju tvungen att ställa upp. Han föreslog att jag skulle baka till han (så att han kunde få smaka) så då bakade vi kornflakeskakor, mycket goda hiihi! :) Sen kom sara som hade varit hos doktorn, dock var inte hon sjuk hon hade bara varit där för någon konstig grej. Så vi satte oss vid hennes blogg och designade! (den blev finfin tkr jag, lika så linas). Nu har hon gått hem så nu  sitter jag och har det tråkigt. Jag ska nog sätta mig (åter igen) med min "super roliga" bok och läsa klart för jag har bara 3 kapitel kvar!!!! Imon ska jag och innebandylaget spela tränings match mot 97: tjejerna, sunnerbohallen ca 17.00 men jag hinner nog uppdatera innan de ändå. Och sen känner jag att skolfotot vi tog idag inte blev alls bra, uschusch. Men på fredag blir det nya tag när, jag och
MY GIRLS (hanna s, hanna m, lina, magda och julia) ska ta gruppfoto, !:D<33

pusspuss


Kommentarer
Postat av: hannana

hahaha det blir bäst sötnöt!

2009-10-07 @ 21:05:56
URL: http://ensamils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0