snart match

Hej, idag var skolan helt okej. Nu efter så har mamma gjort våfflor som jag snart ska gå och äta! Men som jag sa igår så är det match (idag) också så jag ska väl gå och packa min väskan snart. Imon ska vi ta grupp kortet och jag känner på mig att någonting kommer att gå fel, men så får man inte tänka nej det här kommer att gå jätte bra, Jag måste säga att killen som tog/ska ta korten värkar väldigt snäll för vi kunde inte ta dom igår (onsdags) för att han inte hade bakrund till det så han sa att han skulle fixa det tills på fredag, sånt gillar vi - tummen upp!:) bye!  


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur gick matchen? :P

fin blogg!

2009-10-09 @ 14:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0