stora bloggar

Agnes tycker till!

Det är säkert många som brukar lässa dom stora bloggarna som tex. Paow Dessie Kissie Foki osv. Innan jag skaffade egen blogg så läste jag dom också men jag tröttnade så jäkla mycket, dom skriver ju för det mesta bara massa skit om varandra. Okej, i början tyckte jag att de var lite kul men nu är det ju nästan samma sak hela tiden, jag har inte läst fokis blogg så mycket så henne vet jag inte så mycket om men enligt mig så är hennes blogg lika tråkig som alla andras. Dessie försöker ju bara sänka alla andra, som de hon lägger ut om hur hennes vänner ska vara, vad tänker hon med?! Kissie beter sig som en 14 åring som vill vara precis som alla andra. Paow är nog den bloggen som jag kan tycka är okej att läsa, den har blivit bättre nu än vad den var innan men hon är för lik Dessie på sättet så där hänger jag inte alls ofta längre. En blogg som jag följde i sommras var kenzas, hon hade sitt egna!, inte massa skit som man tröttnar på att läsa. Men nu så läser jag inte den heller den blev tite långtråkig.
Dock var detta bara "tjej" bloggar men alla andra "bög" bloggar läser jag (har läst) aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0