viktig information

viktig information?, svar: nej!
jag har tänkt igenom vad jag värkligen behöver denna månaden-

*nya uggs
*mascara
*kofta/cardigan/jeansskjorta

+ saker till rummet som jag och pappa troligtvis kommer att fixa nästa vecka!
problemet är att min kamera är borta så bilderna kommer att tas med en gammal.

och vill ni veta en rolig och bra sak för min del??, mamma brukar föra över pengar när vi ska ner på stan och behöver något som hon "godkänner" . så i fredags när jag och magda skulle ner på stan så jag skickade ett sms till mamma och frågade om jag kunde komma till hennes jobb och hämta pengarna, hon svarade inte så jag cyklade dit och hon sa att hon hade fört över 300 kr men då sa jag ju att jag inte hade kortet med mig så då skulle hon föra tillbaka pengarna och de gick inte så hon råkade lägga dit 300 kr till så nu har jag 600 kr på kortet som hon inte kan ta tillbaka, haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0