154

dagen började med skola. sen stannade jag, lina och hanna kvar och pratade lite. när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, men nu har jag iaf städat och fixat mig för kvällen. Snart ska jag ner och äta och sen ska jag ta mig hem till tilda och möta upp hanna, tilda och tilda. sen ska vi gå ner till sunnerbo och kolla på hockey, där möter vi också upp de andra tjejerna. när matchen är slut så tar vi oss ner mot stan och kollar om det är något kul där. sen så ska jag och lina hem hit och sova, kolla på film eller något annat. okej nu vet ni lite om min kväll. pussar


en liten del av folket..


Kommentarer
Postat av: Tilda

Agnes du är typ död nu!!

2010-01-16 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0