Gothia cup 2010

Nu är väskan färdigpackad!
Snart ska jag ta en dusch
men först ska ni få lite information.
Imon klockan 05:50 åker vi i en jättefin buss
(enlikt min syster) upp till gbg.
På vägen stannar vi och äter frukost.
När vi är framme så spelas våran första
match klockan 10:00. Sen spelar vi inte
mer förens på måndag.
Målet är att komma till A-slutspel, och dit ska vi!
Och för er som inte kommer att komma dit och kolla
kan ju kolla på a-finalen på datan kl 12.10(direktsänt!) <---KLICKA!!
där ni förhoppningsvis kommer att få se oss i vinröda tröjor!
Okej, jag orkar inte infomera mer och ni orkar
säkert inte läsa mer så nu ska jag sluta!
Vi kommer ha det bäst..
så ni som har tråkigt kan ju smsa.

det kommer ingen mer uppdatering förens onsdag eller torsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0