Underhåll mig!

Hur svarar du i telefonen: mobilen: hallå? hemma: hej det är agnes.
Vem fick du senast sms av? kompis
Vad stog det?: Aa :)
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?:
från mamma, ska jag hämta dig?
Vem ringde dig senast?: pappa
Vem ringde du senast?: alice
Tycker du om gul-bil-leken?: nej
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu?: 170 kr typ. (resten på kortet)
Mycket är klockan?: 19:28
Var spenderar du en regnig dag bäst?: i soffan med en film, dator och någon till sällskap.
Vem ringde dig senast?: pappa
Vill du kasta en sten i huvudet på någon?: jaa på pixbo!
Har du gjort en bakåtkullerbytta?: ja
Har du haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: nej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: nejj
Misshandlat någon: nej, men det är kul att slå på linas ben så hon får röda hand märken!
Köpt lösgodis för över 50 kr:
ja
Cyklat utan händerna?: ja
Gråtit en hel natt?: nej
Åkt vattenskidor?: nej
Åkt rullstol?: ja, på sjukhus
Vad/vem saknar du mest just nu?: det finns inget just nu som jag saknar jätte mycket
Vem/vilka ska du träffa imorgon?: klasskompisar medmera
Vem sov du med senast? Innebandylaget
Många kontakter har du på msn?: vet inte, inte så många eftersom den är ny
Ångrar du någonting just nu?: ja


feteful bild på mig och alice nyligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0