FESTLIGHETER

tjaaa!
Idag är det söndag, ställde klockan på 10 så att hela dagen inte skulle försvinna vilket jag tyckte var ganska onödigt när jag kollade ut och såg att det regnade... aja jag tog mig upp ändå. Åt frukost och kollade på tv, pratade lite med ida och nu har jag precis skrivit en hemintervju och skickat iväg den. Min väska till SandaCamp är halvt färdigpackad, somsagt ska jag på ett läger imorgon och är borta tills torsdag. Jag ska spela innebandy, göra tester, svettas, sova, äta och träffa andra idrottare om ni ville veta.
I fredags var jag på karl-oskardagarna och kollade på rix fm och andra festligheter. kom hem välbehållen.
Och igår gjorde jag faktiskt inte alls mycket. Tränade lite, handlade, bakade och sov. skönt. Nu ska jag snart ta min klubba runt axeln och gå ner till innebandyhallen för att träna men först ska jag steka köttbullar och trycka in i min ceeepee käke! bara så ni vet är det lite synd om mig för min käke knakar jättemycket och gör ont. sen steg jag på plattången också, stekt fot ungefär! ajaj buhuhu nej detta ska inte övergå till ett "hej tyck synd om mig, jag söker uppmärksamhet" inlägg. så därför avslutar jag med att berätta att veckan efter denna som kommer hehe, allstå vecka 33 är det Ljungbydagarna, måndag-söndag, inte illa det!



idag får jag hjälp av min söta kusin Frida till att pryda mitt inlägg lite!
pusssoookjaaam! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0