FÖRSTA DAGEN

HEJ KÄRA BLOGG!
mitt sommarlov har ägt fett. vet, så säger alla. men jag också? jag menar verkligen det, har tagit vara på varje dag och varit med om både stora och små äventyr, alla lika minnesvärda! ska berätta om mer sen med bilder och allt sånt men tänkte lägga mer fokus på första dagen i skolan faktiskt. igårkväll gick jag och la mig klockan 10 för att jag trodde att jag skulle vara jättetrött om jag inte gjorde det. men icke.. jag försökte sova i 2,5 h men inte hjälpte det, då loggade jag in på min kära facebook och kollade säkert på allt och alla! försökte sedan somna igen.. gick inte. så då startade jag en film och när den var slut så kunde jag äntligen somna. så jag somnade runt halv fyra någon gång. aja man ska ju ta vara på varje timme. klockan ringde halv sju, kom upp ur sängen vid sju, var klar runt halv åtta så då fick jag vänta en halvtimme innan jag körde iväg. på skolgården var det invigning. vi fick ett nytt klassrum, pratade lite som vanligt och sen hade vi brännbollstunering. lite pinsamt att vara älds på skolan och komma tvåa.. aja sen slutade skolan och då körde jag och vännerna upp till max och tog varsin lyxshake (?),tyckte vi att vi var värda iaf! nu fick jag nyss ett mess av ida som ville gå ut o gå, men herregud, först väntar faktiskt ett par timmars sömn.  godnatt


försök aldrig vara perfekt för någon, vänta på den som älskar dina fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0