FINT VÄDER, ELLER?

hallåå, tjaa, chaacha, heej, hejsan, GODDAG!
vaknade vid 1 ungefär och gick ut och la mig i solen. skönt. nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem med paket från posten till mig, weeej.
annars så har jag bara haft ett ganska normalt sommarlov, jag lovar jag ska berätta mer om dettta när lovet är över istället, sen har jag ju också lovat att lägga ut bilder sen jag var i Frankrike, har jag inte heller gjort, fyyy!
för övrigt så saknar jag alla mina vänner bajs mycket, ALLA! vill bara ha en mysig grillkväll med Q och sedan gå hem och mysa under massa täcken tillsammans med en lång film. stor önskan just nu!
en annan sak är att fettot måste ut och röra på sig lite, springa en långrunda med mera! min inställning till det: palla, det är ju roligare att spela innebandy! så brukar den låta, men får istället tänka att ju mer långrundor det blir, desto mer innebandy får jag spela! heja Thomas! (innebandylagets konditionstränare) vet inte varför jag sa det men aja, Thilda du som är en av alla mina fans, du kan ju ta och hälsa till din far! mog1 agnes, MAMMMA kom hem jag saknar dig, puss och kram orkar inte prata med er nu, daaah liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0