KÅÅMPIISAA

tänkte berätta en såndär lite konstig grej som typ bara jag brukar sitta och fundera på. jag kan ta det från början.. när jag var fem år flyttade jag in till såkallade stan. jag började i en helt ny klass och skaffade många nya kompisar. när jag var sex/sju så började jag att spela innebandy, där träffade jag ännu fler kompisar ifrån andra skolor. en speciell, Ida. det var så vi träffades, vi sprang ofta runt och lekte med bollen tillsammans och det ledde sedan till att vi började leka. det blev fler och fler gånger och vi började göra många större utflykter tillsammans. ett tag senare började jag på fotboll också, det var några nya ansikten där också. jag hade många "bästakompisar" som jag inte har kvar idag, vilket som kan vara lite tråkigt kanske men med tanke på de vännerna jag har nu så ångrar jag inte det, eller kanske lite ibland när jag tänker tillbaka. aja. jag och ida höll ihop och träffades nästan varje dag i flera år, som vi fortfarande gör. men sen ska jag också berätta hur lina kom in i bilden. det var många som pratade om hur snäll den där lina var o.s.v. något halvår senare började hon på innebandy och våra fotbollslag slogs ihop. vi började träffas oftare och kom närmare varandra, vi började samma klass och på något höger och vänster blev det jag, ida och lina som höll ihop, och som ni säkert vet så gör vi det än idag:) när jag ändå är igång och skriver så kan jag ju berätta om Q, det är åtta tjejer som träffas nästan varje helg och busar och myser tillsammans. vi vet allt om varandra och kan träffas och prata flera timmar, helt underbara tjejer! pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0