NY UTMANING

Idag har jag provat på någonting som jag inte gjort förut. Jag har spelat tennis. Nu menar jag inte tennis utanför huset på gatan utan riktig tennis. I en stor tennishall med en tränare. Det var roligare än vad jag trodde. Kanske borde jag och mina duktiga vänner ställa upp i "kalle-anka cup" ? nej ni kan vara lugnaa. Innan idag har jag varit på hannakarins konfirmation. vad jag mer kan berätta? på tisdag är det klassens dag, då ska vi spela såp-innebandy i mjälen. skojii.



shit. alltså jag vet. min blogg suger verkligen. själv hatar jag att läsa om bloggares normala liv dag in och dag ut. jag ska sluta med detta. lovar. nästan iallafall. ska komma på något bra. men jag och min fantasi ska nog klura ut något bra ska ni se. hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0