SKOLAVSLUTNING

skolan har slutat och det är skönt, okej jag ska vara ärlig, det känns inte ens som att det har börjat ännu. kan ju berätta lite om kvällen igår. den började hemma hos en klasskompis till mig, där ett gäng goa gubbar träffades. drog oss ner mot astradskolan, cyklade fort- ramlade, fest, parken och sen nana. kvällen var sjuk rolig och jag skaffade också blåmärken på benen, ett köttsår i handen och ett rivsår i pannan. men det var det värt!

nu håller jag på att packa resväskan, finns inte så mycket att göra medans mina kompisar har utegångsförbud. jag lovar kameran följer med, så bilder kan jag lova. och om ni har tröttnat på era spotify-listor så kan ni ju förnya dom med denna goa låten! -   eller denna. vet mycket nya låtar, men värda att lyssna på tycker jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0