GRÄDDE


här är en bild på min söta vän från Jönköping som jag nämde i förra inlägget.
saknad till 110! ♥

dagens planering: skola-fika-plugg-träning-plugg-sängen.
låter sådär kul vaa? stora pluset var ju träningen men det stora minuset var att jag inte fick någon grädde till min kladdkaka, därav rubriken..

har ni nång gång tänkt att ni aldrig mer ska göra samma misstag flera gånger och sen gör man ändå om det igen? det har jag och blir lika besviken varje gång.. (det jag egentligen syftar på är att jag aldrig kollar om vi har alla saker hemma när jag ska baka). hehe, busted! nu trodde ni att jag skulle gå in på något djupt vaaah? occch jaa jag går i nian trots mina omogna 15 år! ska fortsätta plugga på islamprovet nu för det är något som intresserar mig ganska mycket faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0